محصولات
راهکار‌ها
راهکارهای سازمانی
ایستگاه ابری
قیمت‌گذاری

سرویس CDN

شبکه توزیع محتوای سریع، امن و به گستره جهان

سرویس CDN زَس راهکاری مبتنی بر اسکرابینگ سنترهای توزیع شده در سطح ایران و جهان است که محتوای وب‌سایت شما را با سرعت بالا و تاخیر پایین به دست کاربران می‌رساند. با خرید CDN، امنیت خود را بهبود دهید، کیفیت سئو خود را افزایش دهید و در هزینه پهنای باند سرورهای خود صرفه‌جویی نمایید.

خرید CDN
سرویس CDN ابر زَس، شبکه توزیع محتوا سریع، امن و به گستره جهان

امکانات سرویس CDN ابر زَس

کاهش فاصله کاربران با سرور از طریق خرید CDN

کاهش فاصله کاربران با سرور

سرویس CDN زَس با شبکه‌ای توزیع شده در سطح ایران و جهان، محتوا را با سرعت بالاتر و تاخیر پایین‌تر به کاربر تحویل می‌دهد.

بهبود توان پاسخ‌گویی به کاربران با کمک سرویس CDN

بهبود توان پاسخ‌گویی

سرویس CDN از طریق کش کردن،فشرده‌ سازی و کوچک‌سازی اطلاعات، توان پاسخگویی به کاربران متعدد را افزایش می‌دهد.

صرفه‌جویی در منابع سرور مبدا با خرید CDN

صرفه‌جویی در منابع سرور مبدا

سرویس CDN میزان خواندن اطلاعات از سرورهای شما را کاهش می‌دهد و در نتیجه در منابع سرور صرفه‌جویی می‌کنید.

دریافت گواهینامه SSL رایگان با سرویس CDN

گواهینامه SSL رایگان

با گواهینامه SSL رایگان فرایند احراز هویت و تبادل اطلاعات را ایمن کنید و امنیت وب‌سایت خود را بهبود دهید.

نمایش بیشتر show-more

امکانات پنل کاربری سرویس CDN زَس

به کمک DNS ابری، زون‌ها و رکوردهای DNS مرتبط با تعداد بـی‌نهـایت دامنه خـود را مـدیریت نـمایید و در دستـرس تمامی جهان قرار دهید. علاوه بر این کاربران شما با استفاده از معماری Anycast پاسخ درخواست‌های DNS را از سروری در نزدیک‌ترین فاصله دریافت خواهند کرد و به این ترتیب سرعت پاسخ‌گویی افزایش خواهد یافت.

پنل کاربری مدیریت دامنه در سرویس CDN

مسدود‌سازی حملات در لایه‌های مختلف با محافظت ابری زَس

محافظت ابری زَس لایه‌های متعدد حفاظتی را شامل می‌شود که به عنوان لایه‌ای بالاتر از سرویس CDN از حملات متنوع و ترافیک آلوده جلوگیری کرده و هکرها را در دام می‌اندازد. 

مسدودسازی حملات در لایه‌های مختلف به کمک محافظت ابری زَس

مراکز پاکسازی ترافیک مخرب (Scrubbing Centers)

این مراکز با پهنای باند بسیار وسیع در نقاط مختلف جهان پراکنده‌اند و بزرگ‌ترین حملات DDoS را پاکسازی می‌کنند. تنها ترافیک مجاز، شامل کاربران و ربات‌های موتورهای جستجو به سرور شما هدایت می‌شود.

فایروال

با استفاده از فایروال، سیستم‌های شما در مقابل حملات لایه ۳ و ۴ مدل OSI ایمن می‌شود و می‌توانید محدودیت‌های دلخواه خود را بر اساس کشور، پروتکل و آی‌پی اضافه و مدیریت نمایید.

فایروال وب (WAF)

این بخش محافظتی یک فایروال قدرتمند در لایه ۷ مدل OSI است که ترافیک وب را تحلیل نموده و حملاتی از جمله SQL Injection و XSS و HTTP Flood ،SYN Flood را تشخیص داده و دفع می‌نماید.

هانی پات (Honey Pot)

با تله عسل طی یک فرایند خودکار، هکرها گمراه شده و مشغول حمله به سیستم‌های غیر واقعی می‌شوند. سپس تکنیک آنها برای حمله لو رفته و امکان مقابله فراهم می‌شود.

آشنایی با سرویس کلود گارد زَس

بسته‌های خرید CDN ایرانی

سرویس CDN زَس پلن‌های متعدد را در اختیارتان قرار می‌دهد و بسته به نیاز خود می‌توانید CDN رایگان یا طرحی‌های اکونومی و بیزینس را انتخاب نمایید. در پلن بیزینس حتی امکان پیاده‌سازی قابلیت‌های درخواستی خاص سازمان شما هم فراهم است.

راهکارهای سرویس CDN براساس نوع کاربرد شما

اگر فروشگاه آنلاین دارید با خرید CDN می‌توانید از آپ‌تایم بالای وب‌سایت خود اطمینان داشته باشید و از گزند حملات سایبری در امان بمانید. سرویس CDN زس به فروشگاه شما کمک می‌کند محتوای خود را با سرعت بالاتری به دست کاربران برسانید و با بهبود SEO از رقبا پیش افتید. علاوه بر این با این سرویس نیازی نیست نگران افزایش ناگهانی ترافیک در رویدادهای خاص از جمله اعیاد باشید. با استفاده از سرویس CDN همچنین می‌توانید نرخ تبدیل مشتریان را افزایش دهید. 

آپ‌تایم بالای وب‌سایت فروشگاهی با کمک شبکه توزیع محتوا آپ‌تایم بالا
مقابله با حملات سایبری با کمک شبکه توزیع محتوا مقابله با حملات سایبری پیشرفته
توزیع بار ترافیکی در مناطق جغرافیایی با خرید CDN توزیع بار ترافیکی در مناطق جغرافیایی
افزایش نرخ تبدیل مشتریان با خرید CDN افزایش نرخ تبدیل مشتریان
کاربردهای سرویس CDN برای فروشگاه‌های آنلاین

شبکه توزیع محتوای ایرانی؛ گزینه‌ای برتر از رقبای خارجی

برتری شبکه توزیع محتوا ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی

با خرید سرویس CDN زَس، مجموعه‌ای از سرورها در سطح ایران و جهان در اختیارتان قرار می‌گیرد. سرورهای خارج از ایران، محتوای وب‌سایت شما را سریع‌تر در اختیار کاربران خارجی قرار می‌دهند و به واسطه سرورهای داخلی، محتوای کاربران ایرانی، از داخل کشور و با سرعت بالا در دسترس‌شان است. اما ارائه‌دهندگان سرویس CDN خارجی، عمدتا فاقد سرورهای داخل ایران هستند و به همین دلیل امکان بهبود سرعت ارائه محتوا به کاربران داخل ایران را ندارند و حتی گاه کند شدن دسترسی به محتوا را به همراه دارند. علاوه بر این لایه‌های محافظت ابری زَس، جلوی حملات با مبدا خارجی را پیش از ورود به ایران می‌گیرند.

پوشش جهانی با سرویس CDN ایرانی
پوشش جهانی شبکه توزیع محتوا ایرانی
۹۹.۹٪
تضمین آپ‌تایم و دسترسی همیشگی به سرویس
۶ میلیون
ظرفیت پاسخ‌گویی به درخواست‌ها در دقیقه
۴۰
اسکرابینگ سنتر در سطح جهان
۲ ترابایت بر ثانیه
مجموع پهنای باند اسکرابینگ سنترهای «زَس»
کاتالوگ سرویس‌های مدیریت شده ابر زَس

کاتالوگ سرویس کلود گارد زَس

در کاتالوگ، درباره «کلود گارد زَس» بیشتر بخوانید.

خدمات پرکاربرد ابر زس

سوالات متداول

پاسخ‌های کوتاه برای پرسش‌های رایج کاربران

ابر زَس سرویس CDN رایگان را هم در اختیارتان قرار می‌دهد که از بسیاری قابلیت‌های سایر سرویس‌های هزینه‌دار بهره می‌برد ولی اگر نیاز به امکانات پیشرفته‌تر دارید سایر طرح‌ها پیش روی‌تان است.

با خرید CDN زَس، به لطف سرورهای داخل کشور (در کنار سرورهای خارجی)، اطلاعات شما با سرعت بالاتر و تاخیر پایین‌تر به دست کاربران داخل کشور می‌رسد. همچنین لایه‌های محافظت ابری زَس جلوی حملات با مبدا خارجی را پیش از ورود به ایران می‌گیرند.

شبکه توزیع محتوا برای فروشگاه‌های آنلاین، استارتاپ‌ها، سازمان‌ها یا صنایع بزرگ و کوچک، سازمان‌های مستعد حملات سایبری از جمله حملات DDoS، وب‌سایت‌های خبری و تولید کننده محتوا و سرویس‌هایی با احتمال افزایش ناگهانی ترافیک پیشنهاد می‌شود.

سرویس CDN زَس با محافظت ابری در لایه‌های فایروال پیشرفته، محافظت در مقابل حملات DDoS، فایروال وب و هانی‌پات از وب‌سایت‌ها در مقابل حملات متنوع با مبدا داخل یا خارج از کشور محافظت می‌کند.

با خرید سرویس CDN بسیاری از اطلاعات کش شده، از طریق سرورهای CDN به دست کاربران می‌رسد و نیازی به خوانده شدن چندین باره اطلاعات از سرورهای مبدا سازمان نیست. به این ترتیب در مصرف پهنای باند سازمان صرفه‌جویی می‌شود. همچنین با جلوگیری از حملات به سرورهای سازمان، از هزینه‌های احتمالی آتی ناشی از حملات به سرور سازمان کاسته می‌شود.